Jag vet något om dig

Har du tänkt på hur duktig du är?

Du vet, på det där du brukar göra. Jag måste säga att jag tycker du gör det väldigt bra. Visst blir det lite fel ibland men det är ju så du blir bättre och bättre. Jag är faktiskt så imponerad av dig och det du gör att jag vill ge dig en blomma.

Var så god!

du

Du, jag hoppas verkligen att du påminner dig själv om hur bra du är för nog måste du väl se det också. Om inte så får jag väl säga det igen. Du är bra, fan du är jäkligt bra på det du gör. Bara så du vet.

Kram från Tess

2 reaktioner på ”Jag vet något om dig

Kommentera

