Acadermia – Skönhetsmässa och beauty bag

Acadermia

Skynda att köp biljetter så får du en beauty bag värd 1200 kr.

Mässan hålls i Kistamässan. 8-9 Februari.
Biljetter köper du här acadermia.se

Förköp 1-dagsbiljett 180 kr
Förköp helgbiljett 320 kr

Vad kan jag förvänta mig av mässan?
Mycket! Skönhetsvård och anti-aging i mängder. Massor av spännande företag ställer ut tex:

  • Stockholm Medicus (sjukvård, skönhetsklinik)
  • Börlind (ekologisk hudvård)
  • Proforma Eye Clinik (ögonklinik)
  • Bioessence (parfym)
  • Ivo Pitanguy (hudvård)
  • Jabushe (hudvård)
  • Viktoriakliniken (estetisk kirurgi)
  • Juvéderm (fillers)

Du kan gå på seminarier och workshops (kräver förbokning).

Kommer jag att komma?
Nix, har inte tid vilket grämer mig för ooh så roligt jag skulle ha på en sådan mässa.

Bilder från förra årets mässa, lånade av acadermia.se

Ambrosia_full

Beautybag_full

AntiAging-Cafe-Folk-lowres_full

Behandling_full

Kram från Tess

Kommentera

