Önskelistan just nu=saker jag ”behöver”

Innan jag börjar rabbla skönhetsprylar. Kolla till höger! –> Japp, där uppe i högerspalten.

Har lagt upp en bild på mig själv, äntligen.

Min trevlige sambo tycker att jag har ”fjortisbryn” vilket jag inte bryr mig det minsta om. Jag älskar mina ögonbryn, är nog nästan en ögonbryns-fetischist. Hahaha, stryk nästan, jag ÄR det. Vem vet, det kanske är saknaden av barn som gör att jag måste hitta något att vårda så ömt som mina älskade bryn. 🙂

Här är de sakerna som jag funderar på att införskaffa men som vanligt har jag svårt att bestämma mig

Önskelista

  • Vill testa någon ny foundation som är anpassad till ”mogen” hy. Kanske lite vårdande också. Har varit lite inne på  Clarins Extra Firming Foundation (450 kr hos Kicks) och Estée Lauder BB DayWear  (385 kr hos Kicks). Jag tycker inte att jag behöver så mycket täckning utan vill mer fräscha upp hyn. Kan inte riktigt bestämma mig vad jag ska prova först. Har du några tips?
  • Blush och det är bråttom. Är nyfiken på färgerna ”Brown Milly” och Mimi Bronze, Diorblush från…tadaa…Dior. Någon som provat?
  • Nagellack. Och ja, jag har en specialbyggd nagellackshylla på väggen och ja, jag vet att jag har för många men jag behöver faktiskt fler, så det så.
  • Slidecurler (Björn Axén) ELLER Curl Secret (Babyliss). Vilken är bäst eller behöver man bägge? Svåra frågor det här.

Kram från Tess

Kommentera

