Test av Exuviance HydraFirm och Optilight Serum – Uppdatering

Det har snart gått 2 veckor och allt känns fortfarande bra. Min rutin under testperioden är:

Morgon: Sköljer ansiktet med vatten, ingen rengöring. 2 droppar Optilight Serum, fuktgivande dagkräm.

Kväll: Tvättar ansiktet med Md formulations ansiktstvätt, 2 droppar Optilight Serum och HydraFirm som är väldigt fuktgivande.

Den stramade känslan jag upplevde de första 2-3 dagarna är helt borta.

Kika in på min ”Testar just nu” sida så kan du läsa mer om mitt första intryck av produkterna.

Jag avslutar testet med en recension efter 5 veckor så det ska bli väldigt spännande att se vilka resultat jag fått.

Exuviance Hydrafirm OptiLight

  1. Exuviance HydraFirm, 599 kr hos ex skincity.se
  2. Exuviance Optilight Essential 6 Serum, 599 kr hos ex skincity.se

Kram från Tess

Kommentera

