The attack of the spermbrows

Spermiebryn

Slösurfade idag och hamnade på Damernas Världs hemsida. Klickade mig vidare till skönhetsavdelningen och vad möter mig där, mitt på sidan, svarta som synden?

Jo, ett par spermiebryn som skall visa sminktips inför våren. Det här gör mig nervös, nästan lite rädd.
En så stor tidning som Damernas Värld borde ta sitt ansvar och inte visa sådana styggelser som kan uppmuntra den kvinnliga delen av befolkningen att misshandla sina ögonbryn.

Nej! Våga säga nej till spermiebryn säger jag.spermiebryn

Kram från Tess

 

En reaktion på ”The attack of the spermbrows

Kommentera

