Illamasqua I’m the one Collection

Så vackert, så ljuvligt, så kvinnligt.

Lagom till Alla Hjärtans dag och I´m the one är smoking hot. De här underbara juvelerna går loss på 50 pund, ca 532 kr för fyra högklassiga produkter. Absolut värt varenda krona och man tjänar 9,50 pund, ca 101 kr mot om man köpt dem löst.

Illamasqua I'm the one Collection

Nagellacket är helt täckande så ett lager räcker. Läppstiftet och även läppglansen är intensiva i färgen så inget till vardags för fegisar som jag om jag inte sminkar mig för utgång förstås.

Illamasqua I'm the one Collection

  1. Läppglans i färgen ”Touch”. Styckepris 14,50 pund, ca 155 kr
  2. Läppstift i färgen ”Maneater”. Styckepris 16,50 pund, ca 165 kr
  3. Nagellack i färgen ”Throb”. Styckepris 14,50 pund, ca 155 kr
  4. Läpp penna i färgen ”Feisty”. Styckepris 14 pund, ca 149 kr

Kram från Tess

2 reaktioner på ”Illamasqua I’m the one Collection

    1. Maneater stiftet är verkligen vampigt, vampigt med klass. Priserna är ju också helt ok tycker jag. Det är faktiskt inte mina läppar, har inte fått ordning på ljuset här hemma så när jag fotar blir färgerna fel. Note to self: Köp fotolampor

      Gilla

Kommentera

