Test av Pure Lip Intense – uppdatering

Jag har goda nyheter, väldigt goda t.o.m

Jag är två veckor in på mitt test av Pure Lip Intense från Akademikliniken. Riktigt flitig testare har jag varit genom att använda produkten 3 gånger om dagen. Det är för tidigt ännu att lämna en recension men jag kan bara inte hålla mig för att berätta hur det gått så här långt.

Pure Lip Intense från Akademikliniken

Jag har sett resultat. Japp, du läste rätt. Efter 2 veckors användande av Pure Lip Intense har mina läppar blivit så mjuka. De känns på något sätt genomfuktade. Så lena och fina att de fått en helt annan struktur och därför ger det ett intryck att de är lite fylligare. Att Pure Lip Intense skulle vara bra för läpparna förstod jag direkt vid första appliceringen men så här bra, ja jag är lyrisk just nu. Det skall bli så spännande när jag om ytterligare 2 veckor kan skriva min recension.

Mitt första intryck av Pure Lip Intense kan du läsa här.

Kram från Tess

3 reaktioner på ”Test av Pure Lip Intense – uppdatering

Kommentera

