Brush on Brow- Medium Dark från svenska Palina

Jag har sett fram emot det här i flera dagar nu, att få skriva om ögonbryns skuggan från Palina. Jag antar att ni misstänker att jag har något positivt att säga och det har ni alldeles rätt i. I´m in love.

brushonbrow_kall_borste

Den är perfekt! Jag skulle kunna sluta recensionen här för det finns inte så mycket mer att säga egentligen.

Den kalla färgen är helt outstanding. Den kalla tonen, konsistensen ja någon har uppenbarligen hört och lyssnat till mina böner. Jag är väldigt kinkig med mina ögonbryn och var det långt innan ”the bold brow” kom upp på tapeten.

Märket Anastasia har hittills varit det enda märket som har fått komma nära mina bryn de senaste åren. Jag har tagit kort på den skuggan från Anastasia (Highlightning Brow Kit) som jag brukar använda samt från den för mig nya skuggan från Palina.

brushonbrow_kall

Anastasia skuggan är verkligen jättefin men Palinas slår den faktiskt ganska rejält om det är en kall nyans man är ute efter.

Jag fick även med en ögonbrynspensel, E1, som jag också kan rekommendera. Precis lagom hård för att lätt få ett snyggt resultat.

Kommer jag att köpa Brush On Brow, Medium Dark i framtiden? Ja

Kommer jag att köpa ögonbrynspenseln i framtiden? Nej, jag räknar med att den håller länge

Betyg av 5 möjliga   för både ögonbrynsskuggan och penseln

Inköpsställen: Palina.seåterförsäljare

Pris: Brush On Brow 165kr, Pensel 165kr

Kram från Tess

3 reaktioner på ”Brush on Brow- Medium Dark från svenska Palina

Kommentera

