BeautyClub Testpanel – Eau Thermale Avène

Jag är en av de lyckligt lottade att som kommit med i Beautyclubs testpanel. Det här passar ju mig som handen i handsken då jag är så nyfiken av mig när det kommer till smink och hudvårdsprodukter.

Under mina första veckor i testpanelen ska jag prova en nylanserad produktserie, XeraCalm A.D från Eau Thermale Avène.
Det här är milda produkter för kroppen som passar alla från spädbarn till vuxen.

XeraCalm A.D, Eau Thermale Avène

I kväll till skenet av avslappnande doftljus ska jag prova rengöringsoljan och en mjukgörande balm. Hoppas bara att sambon inte får för sig att just då (självklart) sjunga in text till någon ny låt eller att katterna (självklart) får för sig att riva hemmet när jag vill ha lugn och ro. 🙂

Om störande sambo och katter kan hålla sig i skinnet ikväll så ska ni få mer info då.

Kram från Tess

#BCtestpanelavene

Kommentera

