Fuktgivande läppstift från Apolosophy

Mina läppar har en tendens att bli ökentorra om jag inte sköter om dem ordentligt. Lip Intense från AK och fuktgivande läppstift gör dem mjuka och pussvänliga igen. 😉

Torra läppar är ett stensäkert sätt att se äldre ut. Se till att du har en bra fuktgivande produkt att använda till natten och ett läppstift eller gloss som inte torkar ut. Apoteket Hjärtats läppstift är krämiga och fuktgivande. Jag har fastnat för färgen Vintage Pink när jag vill ha en mjuk och naturlig makeup. 

apolosophy lipgloss

apolosophy läppstift

På bilden nedan går det att se hur krämiga de är. Jag kan verkligen rekommendera de här till dig som har läppar som lätt blir torra.

apolosophy_lipsticks_swatch

Alla produkterna går att köpa hos Apoteket Hjärtat som ligger lite överallt.

Kommer jag att köpa Apolosophy läppstift i framtiden? Ja

Kommer jag att köpa Apolosophy läppglans i framtiden? Kanske

Betyg av 5 möjliga   för Läppstift

Betyg av 5 möjliga   för Gloss

Kram från Tess

En reaktion på ”Fuktgivande läppstift från Apolosophy

Kommentera

