Snart är sommaren här

De senaste två dagarna har solen kikat fram där jag bor och rabatterna är fulla av lökar som tittar upp. Så här efter den långa mörka vintern känns min själ som en torkad tvättsvamp som behöver vätska iform av ljus och färger.

Jag hittade två kort på mina missar från förra sommaren och det fick mig att börja längta så vansinnigt mycket efter vår och sommar. Bara ett litet tag kvar och min själ kan äntligen få svälla av lycka. Snart så är sommaren här.

kisse_01

kisse_02

Kram från Tess

En reaktion på ”Snart är sommaren här

  1. Underbara bilder. Så fint du/ni måste ha det. Oh vad jag längtar att bli 40 plus så att jag kan ha det så ljuvligt. Med kossor och katter…om slantarna räcker till förstås 🙂

Kommentera

