Beautyclub: Bliss-micro magic recension

micro magic spa powered microdermabrasion treatment

Bliss-micro magic recension

Den här recensionen är till SkinCity´s beautyclub. Om jag inte fått den här produkten
hemskickad hade den aldrig hamnat i mitt ansikte. Jag gick och kastade skeptiska blickar
en hel vecka innan jag över huvud taget öppnade tuben. Låt mig förklara;

Jag älskar peeling och är en flitig användare av syror hela hösten och vintern. Att
gnugga runt krossade frön, salt och annat elände i ansiktet är något jag skyr som
pesten. Jag är faktiskt livrädd för att riva runt den typen av produkter i ansiktet. För
riva runt är just så jag tycker det känns med många peelingkrämer. Nu börjar du kanske
förstå varför jag gick och kastade onda ögat på just den här tuben i flera dagar.

Till slut var det dags att ta tjuren vid hornen. Jag klickade upp locket och kisade
försiktigt in i öppningen. Inga stora riv-korn så långt jag såg. En liten försiktig
inandning med näsan gav en lukt som jag starkt associerade till tandkräm.
På fuktig hud masserade jag försiktigt runt krämen. Så len, mild och fräscht det kändes.
Efter en minut skölde jag av ansiktet och klappade mig torr.

Vilken ”glow”.
Jag överdriver verkligen inte, huden fick en underbar lyster som jag inte haft på länge.
2 gånger i veckan har jag använt den nu och jag älskar den. När min micro magic från
bliss tar slut kommer jag utan tvekan att köpa på mig fler. Det här är en produkt som
jag absolut kan rekommendera till oss 40 plusare som inte vill riva sönder våra ansikten
med aggresiva peelingkrämer. Även om du har känslig hy kommer du kunna använda micro
magic.

Kommer jag att köpa Bliss micro magic igen: Ja

Betyg av 5 möjliga: Mild och effektiv.

Pris runt 450 kronor

Inköpsställen: eleven, skincity m.m

hjarta

Kram från Tess

P.s Blomman på nageln har jag plockat och pressat själv. Nagel-tutorial med torkade blommor är på gång. D.s

3 reaktioner på ”Beautyclub: Bliss-micro magic recension

    1. Ooo, tack nu blev jag faktiskt jätteglad. Det tog nästan två veckor från ide’ till resultat eftersom jag behövde leta upp små miniblommor och sedan pressa dem. Har massor nu så jag kan ha sommarnaglar mitt i vintern. 🙂

      Gilla

Kommentera

