Färgstarka chubby gloss stick för 79 riksdaler

Får det lov att vara ett färgstarkt, mjukt och glansigt chubby stick med en trevlig prislapp på 79 riksdaler?
Ja tack!

Apolosophy-Färgstarka chubby gloss stick för 79 riksdaler

Här har Apotek Hjärtat fått in en riktig fullträff. Inte det minsta uttorkande för läpparna, snarare tvärtom och färgerna är underbara.
Min favorit är Red Fusion som är så förbenat läcker.

Apolosophy-Färgstarka chubby gloss stick

Jag har fått hem Coral Carnival, Red Fusion och Mulberry Sparkle och kommer utan tvekan klicka hem de övriga tre.
Ja just det, höll på att glömma att berätta. Apotek Hjärtat har en webshop på apotekhjartat.se så det är bara klickedi klick.

Går man med i deras klubb samlar man poäng på samma sätt som kicks mm.

hjarta

Kram från Tess

Ps. Vissa av färgerna på själva hylsan är lite missvisande. Coral Carnival tycker jag ser lite nude färgad ut på själva hylsan, själva glosset är en superläcker korall/orange färg. Kommer bli jättesnyggt till en lite solbränd hy nästa sommar.

Mulberry Sparkle tycker jag har en ganska så lila hylsa. Glosset drar mer åt rosa tycker jag. Fungerar väldigt bra till en vinterblek hy. Ds.

En reaktion på ”Färgstarka chubby gloss stick för 79 riksdaler

Kommentera

