Jag har äntligen gått ner i vikt och fort gick det + Rumplyft

Vet inte varför jag inte tagit itu med min feta mage, sladdriga överarmar och lår lite tidigare för det var inte så jobbigt som jag trodde att gå ner i vikt. Jag tror att det tog runt 7 veckor och då har jag inte tränat eller motionerat samtidigt utan har bara pysslat med vanligt trädgårdsarbete. Självklart har jag tänkt på vad jag stoppat i mig, på den punkten har jag varit stenhård. För att göra det enkelt för mig så åt jag samma sak varje dag för att slippa räkna kalorier hela tiden.

På bilden här nere har det gått ca 4 veckor från vänstra bilden till den högra.

bantning_sommar_2014

Något som jag inte tycker är så kul är det här med rumpan. Den tog sitt pick och pack och bara försvann. Vet inte var den tog vägen för här är den inte i alla fall. Nu ser jag ut som en planka med två meloner under tröjan. Träning skulle säkert rätta till problemet men jag är en väldigt upptagen kvinna, har ont i ryggen, fel skor… Ok, jag avskyr att träna.

Lösningen på mitt dilemma stavas ”push-up trosor” eller ”padded panties”. Jag köpte mina på Ebay  för 30 kronor, nya alltså. 🙂
Det finns lite olika varianter. Silicon inlägg eller vadderade inlägg. Mina är vadderade och ger ett diskret lyft som ser helt naturligt ut.

Vadderad trosa - Push-up trosa - Padded panties

Push-up trosor går att köpa b.l.a på ebay, Lindex, Nelly, mm.

Om du är intresserad av min diet som gjorde att jag gick ner i vikt är det bara att säga till så skriver jag gärna om den.

hjarta

Kram från Tess

3 reaktioner på ”Jag har äntligen gått ner i vikt och fort gick det + Rumplyft

  1. Hej! Är intresserad av hur du gick ner i vikt? Har kämpat ngr år men inget som riktigt funkar.. Tror min ämnesomsättning står stilla 😱 Med vänlig hälsning, Liselotte

Kommentera

