Dölj utväxt med Color Wow Root Cover Up

Har du blekt hår med mörka rötter som börjar synas eller mörkt hår med blond utväxt som gör att du ser flintis ut?

Color Wow Root Cover Up är ett vattenresistent mineralpuder som borstas över din skvallrande utväxt. Även grå utväxt ska döljas bra. Det ska tydligen vara jättebra för fett hår då Root Cover Up innehåller talk som absorberar olja/fett.

Color Wow Root Cover Up - Borsta bort utväxten med hjälp av mineralpuder

Man borstar alltså pudret på utväxten med hjälp av den medföljande borsten. Det verkar vara väldigt enkelt och snabbt går det om man tittar på instruktionsvideon.

 

6 färger från platina till svart täcker kanske de flestas behov men det finns ingenting för er som är fina rödtoppar.
Jag har för tillfället lila hår (ja ja, du kan ta och sänka ner de där ögonbrynen för det är faktiskt inte någon extrem ljuslila färg) och min ”riktiga” färg är mörkblond (tror jag, så länge sedan jag såg mitt hår obehandlat) så jag vet inte om det skulle fungera på mig. Kanske den mörkbruna varianten… Nja, jag vet inte.

Du kan köpa Color Wow Root Cover Up på eleven eller kicks för ca 299kr.

I skrivandes stund ser jag att kicks webshop bara erbjuder 3 av färgerna men det kanske är tillfälligt.

hjarta

Kram från Tess

En reaktion på ”Dölj utväxt med Color Wow Root Cover Up

Kommentera

