Halva priset på Apolosophy produkter

Jag fick nyss syn på att Apotek Hjärtat har rea på sina Apolosophy produkter i webbshoppen.

apolosophy_rea_2015_01

Några ”gobitar”

  • Chubby Gloss Stick som jag skrivit om här
  • Eye Shadow Palette som jag skrivit om här och här
  • Puder borsten och Blush borsten har jag inte skrivit om ännu men de är jätte mjuka och sköna för känslig hud
  • Apolosophy CC-Cream gillar jag skarpt. Jag använder den under ögonen istället för concealer
  • Makeupsvamparna är också toppen
  • Läppstiften är bra för torra läppar, jag har skrivit lite om dem här

 

hjarta

Kram från Tess

Ps. Höll du på att sätta morgonkaffet i halsen när du såg min nya tatuering?

Det är den första och jag är såååå glad. Har velat haft en väldigt länge. Den sitter snett nedanför ena örat. Det kändes verkligen ingenting när killen tatuerade. Som att dra en nagel över huden ungefär. Ds.

 

Kommentera

