IsaDora Nude Essentials – Vår makeup

Det kanske är lite tidigt att tänka på våren nu men när jag såg den här bilden på IsaDora´s nya kollektion ”Nude Essentials” blev jag storm förtjust.

IsaDora´s vår makeup, Nude Essentials

Den står för allt jag tycker är snyggt och passar oss 40 plusare.

  • Naturlig hy och sparsamt med bronzer
  • Ifyllda ögonbryn
  • Ljus liner innanför den nedre ögonfransraden ger klara fina ögon
  • Ej för hård eyeliner
  • Mjuka läppar med fin färg

Nude Essentials ska finnas ute i butik nu och består av en palett ögonskuggor, Twist up läppstift penna, nagellack i pastellfärger mm till bra priser.

I slutet av månaden när jag bränner alla mina pengar på smink och hudvård ska jag kika på hela kollektionen i butiken och se vad som får följa med mig hem. Kan tänka mig att det blir ganska mycket. 🙂

 

hjarta

Kram från Tess

Ps. Jag glömmer hela tiden bort min nya tatuering eftersom den sitter snett bakom örat så ser jag den ju inte direkt när jag fixar ansiktet. Blir lika glatt förvånad varje gång jag speglar sidan och baksidan av frisyren och ser den kika fram.

 

Kommentera

