KTF stämmer kosmetikhandlaren Beauty Planet i Marknadsdomstolen

Den 10 december 2014 skickade jag ett mail till Anna på Beauty Planet med frågor ang KTF´s stämningsansökan. Anna har valt att inte svara på mitt mail så jag kan tyvärr inte svara på några frågor om bäst före datum eller annat.

edit: Det är alltså beautyplanet.se det gäller. Beauty Planet har en stor webbshop som säljer kosmetika, hudvård, hårvård, parfym mm från välkända märken.

Jag har ingen egen erfarenhet av Beauty Planet då jag aldrig handlat där. Om du har köpt produkter därifrån kan du väl höra av dig till min mail ungstark40pluss@gmail.com. Jag funderar nämligen på att beställa några produkter för att kunna bilda mig en egen uppfattning.

Ni kan läsa mer hos KTF.

hjarta

Kram från Tess

Kommentera

