Smoky Poppy från The Body Shop

Lagom till Valentine eller Alla Hjärtans Dag släpper Body Shop en limited edition serie som heter Smoky Poppy.

Jag har väldigt dålig koll på deras sortiment, tror inte jag varit inne i en ”bodyshop” butik på flera år. När det damp ner lite info för några veckor sedan om deras nya serie visste jag att jag hittat den perfekta presenten till en av mina väninnor. Jag fullkomligen älskar förpackningarna.

Smoky Poppy från The Body Shop

Smoky Poppy serien består av

  • Smoky Poppy Bath Bombs – 150kr
  • Smoky Poppy Body Butter – 185kr
  • Smoky Poppy Body Lotion – 155kr
  • Smoky Poppy Body Massage Oil – 175kr
  • Smoky Poppy EDT – 155kr
  • Smoky Poppy Poppy Seed Scrub – 195kr
  • Smoky Poppy Shower Gel – 85kr

Smoky Poppy presentask från The Body Shop

Finns även i presentaskar

Deluxe gift, Small gift och Gift cube – 115-525kr

 

hjarta

Kram från Tess

Ps. Hahaha, såg just att jag skrivit ”Smoky Poppy” 10 gånger i det här korta inlägget. 🙂

Kommentera

