Tävling – Vinn en Braun Airstyler

Tävlingen är avslutat och vinnaren kontaktas och presenteras inom kort.

Tävling - Vinn en Braun Satin Hair 3 Airstyler

Hur du gör för att tävla

  • Följ bloggen via e-post
    Klicka på knappen ”Följ” högst upp i högra kolumnen här på bloggen. Var noga med att fylla i rätt email adress då jag kommer kontakta vinnaren via mail.
  • Sista tävlingsdagen är 27 Februari 2015

När tävlingen är avslutad drar jag en vinnare från alla som följer bloggen via mail.

Om du redan har anmält att du vill följa UngStark40Pluss via mail behöver du inte göra något utan deltar automatiskt i tävlingen.

Lycka till!

hjarta

Kram från Tess

13 reaktioner på ”Tävling – Vinn en Braun Airstyler

  1. Wow, vilken underbar tävling. Har drömt om dessa hårverktygen länge! Håller tummarna att jag ska vinna en gång. 😀
    Ha en underbar helg, solen sken innan och då blir man ju på så bra humör.

  2. Hej!
    Är gärna med.i din fina tävling.

    Det vore en dröm en ära att få äga en Braun Airstyler. Då
    skulle jag locka mitt hår fint både till vardags som fest.

    Mvh Julianna
    julianna@bredband2.com

  3. Följer gärna! Står dock att jag har en väntande prenumeration som väntar på att godkännas, men så vitt jag vet har jag inte fått något mail innan. Ska se om jag kan lösa det…

  4. Hej, lyckas inte följa bloggen. Surfar via min androidtelefon. Men vill självklart vara med i tävlingen. Finns du inte på instagram eller facebook så jag kan följa dig där?

    Mvh
    Kristina D i Grums

    1. Denna gång är det enbart e-post följare som kan delta. Det kommer dock att dyka upp andra tävlingar här under året med olika sätt att delta så håll utkik.
      Kram från Tess

Kommentera

