Vrålåk och vaginor

Kom att tänka på en ganska lustig sak.
Du vet när karlar kommer upp i medelålder och börjar köpa snygga dyra bilar och prylar, färgar håret osv brukar man säga att det är för att kompensera den bristande potensen eller att man inte har en stor kuk. De åker omkring i sitt vrålåk och tänker
-”kolla mig, jag har en jättekuk som håller i timmar”

Jag är över 40 har färgat håret mörklila, tatuerat mig, köpt mycket nya kläder på sistone. Betyder det att jag borde svassa omkring och tänka
-”Kolla mig, jag har en jättestor vagina”
Äääh, det blir ju fel.
-”Kolla mig, jag är 43 och har en jättetight vagina”
Fasiken det låter ju också skumt. 😀
Kanske inte är så tokigt att vara karl ändå.

hjarta

Kram från Tess

2 reaktioner på ”Vrålåk och vaginor

    1. Nää de gör nog inte det. Synd att det skall behöva vara så. Personligen struntar jag fullständigt i potens, storlekar och magrutor. För mig ligger sexigheten oftast i blicken och …… nackar. Jag är helt tokig i en lång smal vacker nacke, har alltid varit det. 🙂
      Håret är supersnyggt men svårt att hålla efter. Blir matt och dassigt ganska fort fast jag använder permanent färg. Tar gärna emot tips hur man får snyggt mörklila hår utan att bleka innan.-Kram från Tess

Kommentera

