Nivea Q10 Plus Serum Pearls – Snabbtitt

Jag fick hem Nivea Q10 Plus Serum Pearls och Day Cream igår. Jag kommer inte att recensera dem förrän om några veckor då jag är klar med L300 testet.

Jag vill dock komma med ett ”första intryck” inlägg när det gäller Serum Pearls då jag upptäckte ett stort minus.

NIVEA Q10 Plus Anti Wrinkle Serum Pearls

Jag provade en liten klick Serum Pearls igår eftermiddag på ovansidan av handen och i morse när jag vaknade luktade den fortfarande starkt av produkten. Jag tror faktiskt inte att jag någonsin har stött på en hudvårdsprodukt som är så här pass kraftigt parfymerad. Här förstår jag inte alls hur de har tänkt, helt obegripligt. Jag kan tänka mig att jag kommer åka på huvudvärk av att ha den här starka lukten under näsan.

Ja ja, det här var ju ett stort minus men jag kommer trots det testa vad Serum Pearls ger för resultat. Så håll ögonen öppna om några veckor. Jag kan ju passa på att genomföra min testperiod när jag är förkyld och täppt i näsan. 🙂

 

hjarta

Kram från Tess

Kommentera

