Finare hy utan pigmentfläckar

Jag börjar äntligen få lite ordning på min hy.
I somras hade jag fortfarande pigmentfläckar både här och där i ansiktet men det är mycket bättre nu. På bilden nedan kan du se att jag fortfarande är lite ojämn i nyansen upp mot hårfästet men annars så är jag faktiskt ganska så jämn i tonen.

Tess

Hemligheten?
Att hålla ut och inte ge upp sin hudvårdsrutin. När det gäller pigmentfläckar så måste man räkna med att det kan ta många veckor att få bort dem. Så, ge inte upp helt enkelt.

Nu är det inte många dagar kvar till jag har………trumvirvel……..44 lärorika år att skryta om. 🙂

Lär dig mer
Pigmentfläckar är bruna fläckar som oftast dyker upp i ansiktet, händer och dekolletaget, vilka utsätts för mest solljus. Kan också uppkomma efter akne, kemisk peeling m.m. Kan blekas bort. Det finns även produkter som kan förhindra att nya fläckar uppkommer.

hjarta

Kram från Tess

psst…kan du bevara en hemlighet…..jag har snus under läppen på bilden. 🙂 🙂

4 reaktioner på ”Finare hy utan pigmentfläckar

  1. Jag ska själv testa Paula’s choice exfolierande AHA-serie nu mot brown spots och förstorade kindporer. Spänd på vad det ger. Paulas Choice säljer prover också via sin (svenskaversion)webbsida. Smart att erbjuda kunderna tester! Man slipper håva hem en hel flaska.

    1. Det skulle vara jättekul att få höra vilka produkter ur serien du ska prova och om de är bra.
      Jag är nämligen väldigt nyfiken på Paula´s Choice och har varit i ett par år. Det har bara inte blivit av att jag köpt några produkter ännu.

      Att kunna köpa prover är ju helt suveränt. Det borde faktiskt alla lite dyrare hudvårdsmärken göra kan man ju tycka.
      Såg nu att de faktiskt inte alls är så väldigt dyra. Helt ok priser. Nu blir jag ju ännu mer nyfiken. ;-D
      Kram från Tess

Kommentera

