Frågestund – Fråga vad du vill

Jag tycker det är jättekul när bloggare har frågestunder där de svarar på sina läsares frågor så jag tänkte göra det samma. 🙂

Frågestund hos UngStark40Pluss

Fråga om vad du vill, allt från skönhetsoperationer, hudvård, smink, familj, fobier, katterna o.s.v . Mina svar publicerar jag om några dagar.

Allt du behöver göra är att skicka ett mail till ungstark40pluss@gmail.com.

Jag kommer inte att publicera din mailadress så du kan vara helt anonym.

Du kan också skriva här nere i kommentarfältet.

hjarta

Kram från Tess

 

11 reaktioner på ”Frågestund – Fråga vad du vill

  1. Jag är lite nyfiken på att prova kemisk peeling, upplever att mitt ansikte ser trött ut. Har du provat detta? alternativt testat fillers och blev du isåfall nöjd med resultatet?

  2. Hej Tess! Jag undrar över allergisäkra parfymer: eftersom det finns så många parfymallergiker undrar jag om det finns allergisäkra parfymer eller något smart sätt att ta reda på vilka parfymer som i alla fall är mindre allergiframkallande än andra. Det vekar som om mina dyrare parfymer inte är lika störande som mina billigare, t ex – har det att göra med ”kvalitén”?

  3. Läste du hela ”Ull” serien av H.Howie, vad tyckte du om den? Läser du mycket böcker och vilken typ av böcker tycker du bäst om?
    Glada hälsningar från Belinda.S

  4. Jag undrar om du känner till en sk. ny teknik när det kommer till att ”tatuera” ögonbryn. Helen Torsgården har skrivit om den. Där man får mer naturligt ifyllda ögonbryn som håller upp till tre år? Men hon nämner endast en salong i Sthlm, vet du om det finns en pålitlig salong i Gbg?

    Jag undrar också en sak kring näsplastik. Min dröm är att operera om min näsa som jag har varit missnöjd och frustrerad över sedan tidiga tonår. Saken är den att jag är nu 26, och jag är inte på långa vägar i närheten av ett fast jobb, så det dröjer innan min ekonomi tillåter en sådan sak. Så… kan man bli för gammal för ett sånt ingrepp eller skulle man kunna operera nästan även som 60-åring om det skulle gå så illa ? =P

    Dessutom, så undrar jag efter mirakel serum och mirakel toner enligt ditt tycke. De som bidrar mest till resultatet men mot en prisvärd kostnad.. =)

  5. Jag undrar om du har nåt bra tips på en super concealer?
    En som verkligen döljer bra. Har rosacea och Jag tycker det är jättesvårt att hitta en bra concealer.
    Är så less på att det röda alltid ska synas när jag vill göra mig fin 🙂
    Ha en fin vecka!
    Mvh
    Malin Svensk Björck
    gizmobus@hotmail.com

  6. Vilka (om några) kosmetiska korrigeringar har du gjort på din kropp och i ansiktet?
    Vad betyder skönhet för dig?
    Skulle du vilja bli ung på nytt?

Kommentera

