Vinn PIXI Lip Balm Trio

Tävlingen är avslutad.

Vinnaren presenteras här i bloggen samt kontaktas via mail inom de kommande dagarna.

 

Jag tänkte att en ny tävling skulle pigga upp i vintermörkret.

Nu har du chans att vinna något som man verkligen har användning för nu på vintern.

PIXI Lip Balm Trio

Vinn PIXI Lip Balm Trio

PIXI Lipbalm Trio har ett värde på 300 kr.
Det här är underbart mjukgörande, läppbalsam som ger både näring och färg.
En vinnare får alla tre i 3 olika färger.

Så här gör du för att vara med och tävla:

Lämna inte svaret i kommentarsfältet utan maila det till mig 😉

  1. Svara på följande fråga.
    Vad skulle jag kunna vara ute i öknen?
    Ledtråd hittar du här.
  2. Skicka ett mail (skriv Tävling i ämnesraden) till ungstark40pluss@gmail.com med svaret på ovanstående fråga.
  3. Prenumerera på bloggen via mail.
    Det gör du genom att fylla i din mailadress i fältet ovanför bilden på mig högst upp i högerspalten. Om du redan prenumererar på bloggen hoppar du över detta steg.

För en extra vinstchans kan du dela detta inlägg på Facebook.
Tala om i ditt mail ifall du gjort det.

Tävlingen avslutas på annandag jul den 26 december klockan 23.59.

Jag kommer att dra 1 vinnare som vinner PIXI Lip Balm Trio.
Vinnaren presenteras här på bloggen samt via mail i slutet av december.

Lycka till!

hjarta

Kram från Tess

Lämna en kommentar