Balsamet som dödade mitt hår

Den rubriken kanske är lite överdramatisk men det här är utan tvekan det sämsta balsam jag någonsin provat, resultatet blev ett risigt hår täckt med någon slags äcklig hinna.

Apropå överdramatisk, vad göra om man inte tycker om att brevbäraren viker posten?
Man sätter en lapp på dörren där det står ”VIK EJ MIN POST”.
Vad göra om brevbäraren fortsätter att vika posten?
Man spikar självklart upp en brevlåda på ytterdörren.

Jag kunde inte låta bli att fota den här dörren i grannporten 😀
Vik ej min post

Åter till balsamet.
Barnängens Pärlglans Balsam är verkligen den värsta skiten jag provat, iallafall på mitt långa hår. Balsameffekten av mjukt hår som man förväntar sig uteblev totalt. Håret blev strävt och allmänt konstigt. Hugah! 😦

Barnängen Pärlglans Balsam

 

hjarta

Kram från Tess

Följ min blogg med Bloglovin

Kommentera

