Vinnaren av Rodial Heroes Collection är dragen

Hoppas att du har haft en trevlig julhelg vare sig du firar jul eller inte.
Här dök snön upp 2 dagar efter julafton, så bättre sent än aldrig. 🙂

Jag har passat på att vältra mig avslappnande aktiviteter som t.ex att ligga på rygg i soffan med en härlig ansiktsmask, en bra film på tv´n och grönsaksstavar, dip och färskpressad juice inom en armlängds avstånd.

Vinnaren av Rodial produkterna har jag dragit och den lyckliga är……………………………….
trumvirvel…………………………… Åse som vann med sin fråga om allergisäkra parfymer (svar på alla frågor kommer snart). Jag har skickat ett mail till dig.

Som du ser nedan så är jag inte en hejare på att slå in paket men hoppas du blir lika glad ändå. 🙂

paket_151230

hjarta

Kram från Tess

 

4 reaktioner på ”Vinnaren av Rodial Heroes Collection är dragen

  1. ÄNTLIGEN har jag hittat din blogg igen! Hej! OCH fattat att prenumerationsmejlet alltid hamnar i skräpposten 😉

    Gilla

  2. WOW!! Du skulle se mig, jag sitter bara och stirrar på skärmen och säger om och om igen OMG OMG OMG är det sant är det sant är det sant! Tess, tack så jättejättemycket! Och ser såklart fram emot ditt inlägg om allergisäkra parfymer, för mig är det verkligen en brinnande fråga 🙂 Tusen tack för en fantastiskt fin blogg! -Åse

    Gilla

Kommentera

