Spännande saker händer i bloggen

Jag tänkte att du kanske vill veta vad som kommer att hända här i bloggen framöver. Det blir som vanligt recensioner, hudvårdstips och tävlingar. Ett nytt projekt som jag har är ”Ett år med Botox”.

”Ett år med Botox” kommer att pågå i minst 1 år då jag dokumenterar med bild och text resultaten på mitt ansikte med Botox. Jag kommer att svara på frågor och förhoppningsvis ge dig som går i Botox-tankar en stadig grund av fakta som kan hjälpa dig att ta ditt beslut. Jag påbörjade min första botoxbehandling i onsdags och kommer att börja lägga upp bilder om någon vecka. Självklart blir det både före och efterbilder.

Före Botox 160126En snabb mobilbild på hur min panna såg ut när jag höjde ögonbrynen, dagen innan min första botoxbehandling. Inget smink eller förskönande photoshoppande. :-)

Ett annat ämne som jag ska börja skriva mer om är dekolletaget. Både när det gäller rynkor och pigmentfläckar. Jag kommer också ta upp det här med bröstimplantat för er som är intresserade av det för jag har nämligen den inställningen att man aldrig är för gammal att skaffa inplantat om man vill det.

Dekolletage 160130

Jag har börjat testa några produkter från Bioline för just dekolletaget:
Bioline Phyto Staminal Neck serum
Bioline Phyto Staminal Neck Cream
Recension kommer om några veckor.

hjarta

Kram från Tess

Kommentera

