En liten uppdatering av min Botoxbehandling

Ett litet smakprov.
Här har det bara gått tre dagar på den högra bilden men man ser redan jättebra resultat.
Tre dagar efter botox
Jag höjer ögonbrynen på bägge bilderna. Det här är som sagt ett litet smakprov, du kommer få se mycket bättre bilder sedan när jag drar igång Botox-delen på bloggen.

14 dagar efter första botoxbehandlingen skall jag tillbaka för eventuella justeringar. Efter det kommer den stora premiären för ”Ett år med Botox”. Det blir ett STORT projekt med ordentliga före och efterbilder. All information om var jag varit, hur mycket jag fått och självklart var i ansiktet. Det ska bli jätteroligt att svara på alla frågor som kommer komma in och är det något jag inte kan svara på så tar jag hjälp av Anders som är en legitimerad läkare och kan allt om Botox.
Ja, spännande blir det och inte är det många dagar kvar nu innan jag drar igång.

hjarta

Kram från Tess

ps. Fläcken i pannan på högra bilden är ett litet blåmärke jag fick av sprutan.

 

2 reaktioner på ”En liten uppdatering av min Botoxbehandling

Kommentera

