Fråga mig det du vill veta om Botox

Jag sitter och samlar ihop all information och gör ordning bilder på mina botoxbehandlingar. Om det är något du undrar över om Botox så kan du skicka ett mail med dina frågor till mig ungstark40pluss@gmail.com så ska jag svara på dom i mitt kommande Botox inlägg.

BotoxbehandlingBilden är klickbar

hjarta

Kram från Tess

 

4 reaktioner på ”Fråga mig det du vill veta om Botox

  1. Hej Tess! Lyckades hitta din blogg igen men epostformuläret verkar inte funka så jag kan inte prenumerera :/

    Gilla

    1. Tjohej, roligt att höra ifrån dig igen.♥ Vad är det som händer när du fyller i mailadressen för att prenumerera?
      Jag provade själv och det fungerade. Det kommer ett mail där man måste godkänna prenumerationen. Kramis

      Gilla

    1. Ja absolut, jag har full mimik kvar i ansiktet. Har legat sjuk några dagar med förkylning vilket gör att jag är svullen i ansiktet. Så fort det lagt sig ska jag ta bilder på hur jag ser ut nu. Kramis

      Gilla

Kommentera

