Bölder av produkter för dekolletaget

Just nu är jag inne i en testfas av Bioline produkter för ansiktet och dekolletaget. Produkterna för dekolletaget är deras linje ”Phyto Staminal Edelweiss”.

Tyvärr så fick jag avbryta testet av Phyto Staminal serumet och krämen då jag fick 2 böld liknande finnar på halsen precis under käklinjen. Jag har aldrig fått några finnar eller utslag på halsen förut vilket gjorde att jag var 95% säker att boven i dramat var serumet eller krämen.

Eftersom jag bara använt en spatel till krämen (inga fingrar i burken) bestämde jag mig för att låta en väninna prova produkterna. Idag skickade hon mig en bild.

bioline_dekolletage_160222
Min väninnas dekolletage

Ser man på, precis likadana finnar/bölder som jag fick på halsen. Hon berättade att hon använt serumet och krämen i 2 dagar innan bölderna dök upp. Självklart vill hon inte fortsätta testet och riskera att få fler bölder i dekolletaget.

Tyvärr så kan jag därför inte recensera följande produkter:

  • Bioline – Phyto Staminal  Edelweiss Cream 50ml
  • Bioline – Phyto Staminal  Edelweiss Serum 2x8ml

bioline_phytostaminal160222

hjarta

Kram från Tess

Kommentera

