Strukturlacket Sugar Laquer från Kicks

635_morgonNär min väckarklocka ringer klockan 6:35 varje vardag är jag ett medvetslöst vrak som knappt vet vad jag heter och definitivt inte vet varför i hela friden klockan ringer. Med andra ord en situation som är bäddad för att få mig på uselt humör.

En smaskig frukost hjälper helt klart till att få humöret bättre men inget kan slå blå eller lila naglar som humörhöjare . Det gör mig helt enkelt lycklig. Vet inte varför, vare sig blått eller lila är någon favoritfärg när det gäller kläder, smink eller inredning men på naglarna, oj oj oj vad snyggt jag tycker det är.

Strukturlacket Sugar Laquer från Kicks

Dagens naglar är ett strukturlack från Kicks; Sugar Laquer i färgen Chopped Lavender. Jag hittade det här lacket i en realåda för några månader sedan. Hade aldrig provat ett strukturlack så lacket hamnade helt enkelt i lackskåpet och glömdes bort. Typiskt för nu verkar just den här färgen inte finnas längre, suck. Jag har skickat ett mail till Kicks kundtjänst och frågat så jag uppdaterar här när jag får svar.

Uppdatering: svar från Kicks ” Dessa nagellack kommer att utgå vilket innebär att nya är under produktion som kommer ersätta dessa. Något exakt leverans datum för de nya har vi i dagsläget inte vilket jag beklagar för.”

I skrivandes stund är det rea på Sugar Laquers i Kicks webbshop och de kostar 23,70 kr. Ordinarie pris är 79 riksdaler.
Finns i färgerna:
Apple blossom
1
Five star resort
2
Majorelle garden
3
Mimosa Tree
4

 

hjarta

Kram från Tess

Kommentera

