Bioline Lifting Code Moisturizing Cream – Recension

En härlig fuktbomb som är som en lugn, sval smekning på huden.

Produkt
Bioline Lifting Code Moisturizing Cream, 50ml
ca 745kr på Hudoteket
Bioline Lifting Code Moisturizing Cream – Recension av UngStark40Pluss

Beskrivning
Konsistensen är lagom tunn för att snabbt smälta in i huden
Lukten är mycket svag och inte störande

Effekten är en genomfuktad och fastare hy
Hudtyp: mogen hy, torr hud, känslig hud

Recension
Bioline Lifting Code Moisturizing Cream har tillsammans med Bioline Lifting Code eye/lip cream blivit mina favoriter när jag börjar känna att min hud behöver mer fukt.

Jag använder ju periodvis väldigt starka produkter (syror etc) och när min hud behöver lugn och ro passar BLC Moisturizing Cream och BLC  eye/lip cream perfekt. De lugnar, svalkar och återfuktar huden till 100%.

Summa kardemumma
En härlig kräm som återfuktar bra. Jag hade gärna önskat en pumpflaska men en spatel medföljer produkten så inga fingrar hamnar i burken.

En mjuk creme som är rik på liftingkomplex och Antarktiskt algextrakt som har en utslätande och uppstramande effekt sam-tidigt som ansiktskonturen för-bättras. Rekommenderas till en torr, slapp hud.

Kommer jag att köpa Bioline Lifting Code Moisturizing Cream i framtiden? Ja

Betyg av 5 möjliga  
När jag skickar min hårt arbetande hud på semester serveras denna kräm till frukost och middag.

Inköpsställen: Salonger, online hos Hudoteket

Pris: ca 745kr

hjarta

Kram från Tess

En reaktion på ”Bioline Lifting Code Moisturizing Cream – Recension

Kommentera

