Bra erbjudande på Botox och ögonlocksoperation

Här kommer några dunder erbjudanden från StellaKliniken där jag fått mina botoxbehandlingar och där jag gjorde ögonlocksoperationen. Det bästa av allt är att de är giltiga t.o.m 31 mars 2017. Det är också en klinik som jag helhjärtat kan rekommendera då jag varit där mååånga gånger och fått fantastiska resultat. ♥

STELLAKLINIKEN FIRAR 10 ÅR!

Det firar vi med ”retropriser” på ögonlocksplastik och Botoxbehandlingar.

  • Ögonlocksplastik: 17.900 kr (23.000 kr)
  • Botox 1 område: 2.9800 kr (4.000 kr)
  • Botox 2 områden: 3.900 kr (4.500 kr)
  • Botox 3 områden: 4.400 kr (5.500 kr)
    (ordinarie pris inom parentes)

Läs mer om att operera hängiga ögonlock

Läs mer om botoxbehandlingar mot b.l.a rynkor i pannan och runt ögonen

Läs mer om mina behandlingar

hjarta

Kram från Tess

Kommentera

