Makeup-kurs för den mognare huden

Imorgon ska jag på kurs hos Makeupstudion .FÄRG College Of Makeup & Hair vilket ska bli så himla spännande. Jag känner att jag verkligen behöver lära mig mer om hur man sminkar sig när huden inte beter sig likadant som för 25 år sedan.
För att göra hela besöket ännu roligare ska jag ta med mig min mamma som också ska få lära sig lite trix inom makeup.

Bilden är på Pontus som ska hålla i kursen samt hans mamma och mormor

Har du några funderingar om just hur man sminkar sig runt 40+ så skicka dina frågor till mig ungstark40pluss@gmail.com så tar jag med mig dom imorgon.

Kram från Tess

Kommentera

